Heartless

Heartless
بایگانی
تبلیغات
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

انجمن وبلاگ نویسان بیان

جمعه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۳۱ ب.ظ

جدیدا توسط یکی از دوستان، گروهی تلگرامی درست شده برای جمع کردن دوستان بیانی دور هم در فضای مجازی دیگری به نام تلگرام. من، سید محمد موسوی، عضو شدم و خوشحالم که عضو شدم! از شما بیانی ها دعوت می کنم تا در صورت صلاح دید عضو شوید تا بیشتر در کنار هم باشید.

مرسی که هستید!

آدرس تلگرام:

https://t.me/joinchat/BC1-j0MFn2Q_J3pAUowuvg

  • سید محمد موسوی

نظرات  (۶)

  • یونس اسماعیلی
  • فیلتره
    پاسخ:
    من دیگه تو اون گروه نیستم. ظاهرا پاک شده گروه.
  • مهندس رضا عباسی
  • سلام
    منم اونجا عضوم
    بیا همدیگه رو دنبال کنیم
    ممنون
    پاسخ:
    سلام
    چشم
  • مریــــ ـــــم
  • قبلنا یه گروه زدن دوروز نگذشته پوکید
    منکه فعلا تلگرام ندارم
    اگه نصب کردم و هنوز گروه شما پابرجا بود حتما میام
    :9
    پاسخ:
    منم امیدوارم این گروه دوام داشته باشه و مهم تر از اون مفید باشه.
    منتظریم!
  • علیـ ــر ضــا
  • اجرکم عندالله 😀😀😀😀
    پاسخ:
    و انتم من المحسنین!
    موفق باشید ...
    پاسخ:
    ممنون!
    تلگرام ندارم، موفق باشید!!!!
    پاسخ:
    اجرکم عندالله!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی