Heartless

Heartless
بایگانی
تبلیغات
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

به قصد کُشت

جمعه, ۳۰ تیر ۱۳۹۶، ۰۹:۳۱ ب.ظ

زخم هایم، زخم های خنجر و شمشیر نیست

دلبرم دارد به قصد کُشت چشمک می زند!

#خودم!

  • سید محمد موسوی

شعر

نظرات  (۳)

منم یه حسی شبیه کامنت بالایی دارم تقریبا :/ 

فقط ...

واو ! :دی
پاسخ:
ممنون :)
البته حالا دیگه میشه شبیه کامنت پایینی!
قشنگ بود :)
پاسخ:
ممنون!
  • مریــــ ـــــم
  • 5دقیقه است دارم فکر میکنم چی کامنت برات برای این پستت بذارم هیچی به ذهنم نمیاد
    پستت از اوناست که حتما باید براش کامنت گذاشت
    اولش ک خوندمش پیش خودم گفتم اوووه عجب چیزی گفته
    بعد که امد کامنت بذارم هیچی به ذهنم نرسید
    اینکه بذارم احسنت لایک .. افرین...چه خوب بود ..هم بنظرم حس خوبی به صاحب پست القا نمیکنه
    در هر صورت خواستم بگم عجب چیزی نوشتی
    پاسخ:
    ممنون از نظر لطفتون :)
    امیدوارم بتونم چیزای بهتری هم بنویسم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی