Heartless

Heartless
بایگانی
تبلیغات
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

حال من گر حول دلدارم نگردم خوب نیست

دوشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۱۵ ب.ظ

هر که دارد عشق در گنجینه دل بیشتر
می شود در محضر دلدار قابل بیشتر

عاقلان معنای عشقم را نمی فهمند و من
می شوم بیزار از این افراد عاقل بیشتر

با تو من خوشحالم، اما بی تو هستم مثل یک -
ماهی دریا که دارد شوق ساحل بیشتر

حال من گر حول دلدارم نگردم خوب نیست
بر لبم دارم دعای "یا محوّل" بیشتر

لیلی و مجنون به من فهمانده اند این نکته را:
عشق می ماند به یک دیوار حائل بیشتر!

آیه «لا تقنطوا» تنها امید عاشق است
کاش می شد مثل این آیات نازل بیشتر

#خودم!

  • سید محمد موسوی

شعر

نظرات  (۱۰)

وب خوبی دارین.
با افتخار دنبال شدید. خوشحال میشم شما هم منو دنبال کنید.
پاسخ:
ممنون
چشم حتما.
عالی بود..قابل فهم و شیرین
پاسخ:
خیلی ممنون :)
  • 🍁🍁MAHOOR 🍁🍁
  • بسیار زیبا بود
    پرفکت
    موفق باشید
    پاسخ:
    ممنون
    لطف دارید.
  • علیـ ــر ضــا
  • چقدر خوب نوشتید
    پاسخ:
    ممنون :)
  • خان بلاگستان
  • زیبا بود سپاس .
    پاسخ:
    خیلی ممنون
    واقعا خودتون نوشتید؟
    خیلی زیبا بود!!!
    به به
    پاسخ:
    بله.
    خیلی ممنون! :)
    زیبا بود
    هم بار معناییش بالا بود هم کاملا ریتمیک و وزن دار بود
    پاسخ:
    خیلی ممنون
    لطف دارید.
    اگه کسی از دوستان نقدی داره، خوشحال میشم بشنوم.
    احسنت جناب شاعر !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    پاسخ:
    ممنون!
    عاااالی انصااافا 
    +حیفه ، یا منتشر نکنید و یا با اسم خودتون... وگرنه خیلی زود دزدیده میشه 
    پاسخ:
    ممنون
    زدم خودم! خب اسم هم بزنم، دزد اسمم رو پاک می کنه و منتشر می کنه!
    عالیه افرین
     بخصوص بیت اخر
    پاسخ:
    خیلی ممنون :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی