Heartless

Heartless
بایگانی
تبلیغات
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

#هشتگ، لطفا!

يكشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۰۹ ب.ظ

تو این فکر بودم حالا که خیلی از سایت های معتبر از #هشتگ استفاده می کنن، چرا بیان نباید از این امکان استفاده کنه؟

خوبه که با کلیک روی یه هشتگ، بریم سراغ بقیه مطالبی که همین هشتگ رو دارن (دقیقا مثل اینستاگرام و گوگل پلاس و اینا).

البته مطمئمنا این امکان (در صورت امکان پدیر بودن) خیلی واسه بیان هزینه-زمان بر خواهد بود، ولی به تبع آن خیلی هم اثرات و نتایج مثبتی را هم برای آن رقم خواهد زد.

به هر حال این یک #پیشنهاد بود!

  • سید محمد موسوی

نظرات  (۴)

میدونی مسئولان بیان هم گویا مثل مسئولان بلاگفا نیستند و صدامون رو نمیشنون خیلی وقته

+البته بنده چندان انتقاد خاصی هم ندارم از بیان. به نظرم بی نقص نه اما کم نقصه
پاسخ:
آره خب منم واسه همین به جای بلاگفا اومدم بیان، ولی نمیشه بگیم چون خوبه، دیگه کافیه. امکانان بیشتر نمیخواد.
  • مریــــ ـــــم
  • میدو.نی من بیان همینجوری دوست دارم
    اصلا دوس ندارم شبیه سایر شبکه های اجتماعی بشه
    حتی با ایکون فالوشم مشکل دارم
    پاسخ:
    عجب!
    ولی من دوسش دارم چون امکاناتش بیشتره و راحت تره میشه تنظیمش کرد.
    موفق باشی!
    پاسخ:
    ممنون!
  • لیمو ترشـــ🍋
  • 👍👍👍
    ایده عالی و بسیار ب درد بخوریه!
    پاسخ:
    ممنون!
    البته اگه اجرایی بشه.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی