Heartless

Heartless
بایگانی
تبلیغات
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

عیسی نفس

پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۵۶ ب.ظ

برای زخم دلت صد طبیب کافی نیست
هزار مرتبه أمّن یُجیب کافی نیست

برای مست شدن جامِ مِی نیازی نیست
برای مست شدن عطر سیب کافی نیست؟

تمام خلق خدا بایدت سپر بشوند
زُهیر و مسلم و حرّ و حبیب کافی نیست

سرت به روی نِی و روح تو به معراج است
برای کشتن عیسی صلیب کافی نیست

ز داغ صاحب خود مُرد، ورنه نیزه و تیر
برای کشتن اسبی نجیب کافی نیست

من از جفای اهالیِّ کوفه فهمیدم
برای کشتن مردان، رقیب کافی نیست

لُهوفِ سید و ترکیب بندِ محتشم و...
برای روضه‌ی شَیب الخَضیب کافی نیست

#خودم

----------

فرا رسیدن ماه محرم تسلیت بادا.

  • سید محمد موسوی

شعر

نظرات  (۷)

  • خونه مادری
  • سلام
    از مطلب جدید چه خبر؟
    پاسخ:
    سلام
    مدنیه درگیر یه امتحان مهم هستم. ایشالا تا چند روز دیگه که تموم میشه، دوباره برسم اینجا رو شروع کنم.
    تسلیت 
    پاسخ:
    همچنین
  • علیـ ــر ضــا
  • #تسلیت 
    زیبا بود
    پاسخ:
    خیلی ممنون
  • محسن رحمانی
  • محرم تسلیت .
    پاسخ:
    همچنین
    برای کشتن مردان رقیب کافی نیست...
    نکته نغزی بود
    (گمان کنم قبلا راجع بهش حرف زدیم!)
    پاسخ:
    منم گمان می کنم!
    زیباست
    پاسخ:
    ممنون
    زیبا بود !!سپاس!!
    پاسخ:
    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی